FANDOM

Стрілець
Стрілець головна
Інформація
Прізвисько: Стрілець
Зустрічається в…: Майже всі моди
Ранг: Майстер Легенда Зони
Угруповання: Одинаки Одинаки

Одинаки Група Стрільця

Рід діяльності: Прорив до Центру Зони
Смерть: Може загинути у Прип'яті (Поклик Прип'яті)
Спорядження: Светр

Комбінезон «Зоря»
Комбінезон «СЕВА»

Стрілець - сталкер-легенда. Саме він ближче всіх підібрався до таємниці виникнення Зони. Найбільший сталкер за всю історію Зони. Стрілець був відомим сталкером-першопрохідцем, який кілька разів пробирався вглиб Зони, чим викликав глобальні катаклізми. Відомий також під прізвиськом Мічений. Заснував групу Стрільця, до якої входили: Клик, Привид, Доктор і Провідник.

Чисте НебоРедагувати

Перший похід на ПівнічРедагувати

У 2011 році, на початку серпня, Стрілець разом зі своєю групою проникає в центр Зони до ЧАЕС, де їх зустрічає величезна зграя щурів. Розібравшись з ними і проникнувши всередину, він знаходить підозрілі замкнені двері, які не відкрити. Клик повідомляє, що може виготовити декодер для цих дверей. При спробі піти з ЧАЕС на групу нападає патруль угруповання Моноліт. Привид і Клик втрачають з уваги Стрільця, який іде від атаки втечею. Загнаний, він потрапляє в четвертий енергоблок, де бачить загадковий камінь - Виконавець бажань. Камінь просить згадати Стрілка бажання, але знесилений сталкер непритомніє. Клик і Привид знаходять його тіло на вході в напівзруйнований реактор і, в обхід патрулів, йдуть з ЧАЕС разом з їх пораненим товаришем через плече (Клик пропонував залишити пораненого Стрільця, вважаючи що той не виживе, але Привид наполіг на своєму). Після цього вони відносять напівживого Стрільця до Доктора і той заліковує серйозні рани. Після лікування Стрілець залишає будинок Доктора і відправляється на Північ, де потрапляє під викид. Доля прихильна до Стрільцю: ледве пересуваючись, він добирається до Доктора, і той ще раз рятує йому життя. Оговтавшись, Стрілець обмірковує повторний похід на Північ, але перед цим попередньо відвідує базу угруповання, де дізнається, що Клик з Привидом вирішили відправитися до ЧАЕС без нього і потрапили в засідку на армійських складах, причому Клик загинув, а в запису Примари говориться, що в 100 метрах від них сидів найманець зі шрамом на обличчі. Стрілець дає обіцянку помститися «людині зі шрамом».

Другий похід на ПівнічРедагувати

Стрілець знову збирається на Північ. Він прямує в Рудий ліс, бо лише через нього можна було пройти на ЧАЕС, минаючи Випалювач мізків. Пробираючись через Янтар, Стрілець випрошує у Сахарова прототип захисту від псі-випромінювання під приводом його тестування і пробирається через псі-установку на Янтарі в Рудий ліс. Рятуючись від переслідування найманця Шрама, що виконує завдання угруповання «Чисте небо», Стрілець підриває єдиний тунель, що веде в підземелля Прип'яті (якщо не вважати шляхопровід «Прип'ять-1»). Після доходить до ЧАЕС, де його наздоганяє загін «Чистого неба» на чолі з Лебедєвим. Шрам виводить з ладу прототип псі-захист Стрільця. Зона категорично реагує на дії людей - пульсуючим чином накочує надпотужний викид. «О-Свідомість» зомбує всіх виживших членів «Чистого неба» і дізналося винуватця, що проник в центр Зони, але не знає, в яку ситуацію потрапив Стрілець, і, сама того не відаючи, програма S.T.A.L.K.E.R. зомбує агентів для знищення Стрільця, серед яких був він сам. У підсумку Стрілець отримує завдання знищити самого себе і з іншими агентами вивозиться на периферію Зони.

Тінь ЧорнобилюРедагувати

Мічений. Третій похід на ПівнічРедагувати

Вантажівка смерті, що перевозить запрограмованих (програма S.T.A.L.K.E.R., про яку нам розповідають в бункері управління «Монолітом») людей, які отримали мету від «О-Свідомості», - «Вбити Стрільця» - потрапляє в аварію на південному Кордоні. Місцевий сталкер, обшукуючи вантажівку на наявність цінних речей, серед гори трупів знаходить вцілілої людини, якого приносить до Сидоровичу. За татуювання на руці Стрілець отримує прізвисько Мічений. Він не пам'ятає ні свого імені, ні свого минулого. У його КПК є тільки один запис - «Вбити Стрільця». Сидорович як плату за порятунок дає Міченому завдання знайти сталкера на прізвисько Спритник, який ніс йому важливу інформацію. Разом з людьми Вовка Мічений рятує Спритника з полону бандитів і отримує у Сидоровича друге завдання - добути документи, які знаходяться на військовій базі в Агропромі. У цих документах міститься важлива інформація про центр Зони, за них торговець допомагає Міченому у справі із Стрільцем, бо той якимось чином пов'язаний з минулим Міченого. Він дає наводку на сталкера на прізвисько Лис, Мічений рятує Лиса, який прийшов з глибокого рейду. Той повідомляє, що його брат, Сірий, знає про Стрілця. Мічений знаходить Сірого на Звалищі. Той, у свою чергу, дає наводку на Крота - сталкера, який знає, де знаходиться схованка Стрільця. Мічений рятує Крота на Агропромі від військових і отримує зразкові координати схованки. У підземеллях Агропрома Мічений знаходить схованку групи Стрільця. Із знайдених там матеріалів стає ясно, що один з групи Стрільця убитий, інший зник, а сам Стрілець в цей час відправився до ЧАЕС. З вкраденими у військових документами Мічений відправляється до Бармену на базу «Долга» на заводі «Росток». Бармен знаходить матеріали вельми цікавими і відправляє сталкера за продовженням - в покинуті секретні лабораторії X18 і X16. На шляху в першу Мічений розправляється з Боровим - бандитським паханом - і допомагає «Долговцю» Кулі врятувати напарників. По дорозі в другу рятує від найманців вченого - професора Круглова. Сахаров - лідер вчених, говорить, що в X16 разом з одним з учених відправився Привид. Але не повернувся. Мічений знаходить трупи і вченого - Васильєва, і самого Привида. З документів, знайдених в лабораторіях, випливає, що «Випалювач мізків», що перепиняє шлях до центру Зони, зроблений людьми. Його, виявляється, цілком можна відключити так само, як Мічений проробив це в X16. Але запис з ПДА Примари виводить Міченого на слід Провідника - людини, безумовно знайомого із Стрільцем. Той повідомляє про якогось Доктора, який чекає Стрільця в схованці його групи. Мічений біжить туди... Щоб з'ясувати, що Стрілець - це він сам. Доктор розповідає Міченому (причому називає його Стрільцем), що дізнався під час своїх рейдів до ЧАЕС: легендарний «Моноліт», «Виконавець бажань» - лише фікція, ілюзія, а справжня таємниця Зони захована десь поруч з ним. На Радарі Стрілець відключає «Випалювач мізків» і разом з іншими сталкерами рухає по відкритій дорозі в місто-привид - Прип'ять. У готелі, за наводкою Доктора, він знаходить декодер, який має відкрити найтаємничу дверь Зони, і свої власні рукописні нотатки. Добравшись до ЧАЕС, відбиваючись від «Монолитовців» і військових, він знаходить ці двері і відкриває їх. Представник «О-Свідомості» розповідає Стрільцю, що Зона - результат вийшовшої з-під контролю експерименту групи «О-Свідомість», яка намагалася злитися з ноосферою - глобальної пам'яттю людства. Відмовившись від привабливої пропозиції приєднатися до «О-Свідомості», Стрілець знаходить притулок учених і знищує їх.

Поклик Прип'ятіРедагувати

Прип'ятьРедагувати

Після знищення «О-Свідомості» Стрілець розуміє, що Зона не зникла. Провідник направив його по підземеллях Прип'яті до військових. По приході в Прип'ять, він приєднується до групи Військових під керівництвом Дегтярьова, якому розповідає про Зону: зокрема, відкриває причину провалу операції «Фарватер». Після того, як військові з боєм вириваються із Прип'яті, Стрілець стає головним науковим консультантом в НІІЧАЗ - науково-дослідному інституті Чорнобильської аномальної зони.

Цікаві фактиРедагувати

ЗагальнеРедагувати

  • В «Тінь Чорнобилю» Стрілець не мав своєї власної моделі, в «Чистому Небі» мав модель Крилова на ЧАЕС та модель сталкера в протигазі в Рудому лісі і тільки в «Поклику Прип'яті» мав свою власну модель.