FANDOM

Сидорович
Сидорович головна
Інформація
Ім'я: Сидор
Прізвисько: Сидорович
Зустрічається в…: Майже всі моди
Ранг: Досвідчений Досвідчений
Угруповання: Одинаки Торговці
Рід діяльності: Торговець
Смерть: Самогубство
Місце смерті: Військові склади, селище кровососів
Зброя: Інтегрована гвинтівка «Роза»

Сидорович - єдиний торговець на Кордоні. Багато сталкерів-новачків відрікаються про нього погано, проте досвідчені сталкери розуміють - якби не він, тоді-б ніхто не вижив. Намагається уникати конфліктів з військовими, підпільно займається торгівлею, ремонтом сталкерської зброї, а також створює на їх основі нове. Одного разу один з його людей врятував пораненого сталкера з Вантажівки Смерті. Сталкером, як виявилося, був Стрілець. Сидорович, сам того не відаючи, давав дрібні доручення легенді Зони. Після цього він і Мічений зустрілися після евакуації з Прип'яті. Також у Сидоровича часто мінялися охоронці. Є кум - Михалич.

Історія ПрибояРедагувати

Сидорович відправився в Мертве місто, залишаючи Прибою Слепченко записки. По дорозі до Мертвого міста, на Армійських складах, в селищі кровососів підчепив вірус-X, згодом застрелився.

Долг. Філософія війниРедагувати

Діабетик Сидорович дає інсулін, прохаючи допомоги.

Old Good S.T.A.L.K.E.R. EvolutionРедагувати

Сидорович обзавівся охоронцем, колишнім представником угруповання «Чисте небо» - Серьогою Сталіним.

Nature WinterРедагувати

Сидорович став боягузом і легко може віддати свою інтегровану гвинтівку Міченому. Примітно, що він поставив на пароль свою дату народження - 240650.

Цікаві фактиРедагувати

ЗагальнеРедагувати

  • У «Тіні Чорнобилю» у Сидоровича голова покрита волоссям, і у нього маються залисини, проте в «Чистому Небі» його маківка - абсолютно лиса. Цю помилку виправили в деяких модах.
  • В модифікаціях для «Тіні Чорнобилю» печатає щось на ноутбуці, хоча він вимкнений. Теж саме він робить з настільним комп'ютером у модификаціях для «Чистого Неба».
  • В деяких модификаціях він може лагодити зброю або костюм, або ж просто продавати ремонтні комплекти.
  • Якщо пройти за Сидоровича, тоді його голова повернеться на 180 градусів.
  • Достеменно невідомо, Сидорович - це прізвище або по батькові (від рідкісного, але існуючого імені Сидор). Справа в тому, що прізвище традиційно читається як Сидоро́вич, а по батькові як Си́дорович, а саме так називає його в діалозі зі Шрамом Панотець Валеріан.

Nature WinterРедагувати

  • Якщо телепортуватися за Сидоровича, тоді вийде цікавий діалог.

Історія ПрибояРедагувати

  • Після взяття останньої записки від Сидоровича, Слепченко отримає зараження вірусом X і двадцять хвилин на вакцинацію.