FANDOM

Сахаров
Сахаров головна
Інформація
Прізвище: Сахаров
Зустрічається в…: «Полеглий периметр»
Ранг: Досвідчений Досвідчений
Угруповання: Вчені Вчені
Рід діяльності: Вчений
Смерть: Загинув від викиду
Місце смерті: Янтар

Професор Сахаров - вчений, що знаходиться на Янтарі. Не цінує своїх людей, відправляє їх на вірну смерть.

Полеглий периметрРедагувати

Інформатор каже, що в документах не вистачає кількох сторінок і відправляє Сварога на Янтар, до Сахарова. Сахаров каже, що документи вкрав Мелкор і відправляє гравця шукав зачіпки. Знайдену флешку потрібно віддати Сахарову, щоб той її розшифрував. Після розшифровки триває пошук Мелкора.

Мертве містоРедагувати

До Сахарова приєднався професор Озерський в якості техніка. Також його охороняють бійці з угруповання «Вітер».

Холодна СмертьРедагувати

Сахаров може активувати артефакт під назвою «Душа зомбі», а також його підвиди.

Таємні Стежки 2Редагувати

Лісник відправляє Міченого до Сахарова, щоб той дав йому ліки, які потрібні Ліснику. Пізніше, Мічений відправляється до професора за інформацією про антени, які знаходяться на Радарі. Сахаров дає наводку на божевільного професора, який знаходиться в лабораторії під Радаром.

АпокаліпсисРедагувати

Сахаров загинув у результати потужного викиду.

Цікаві фактиРедагувати

ЗагальнеРедагувати

  • Обличчя Сахарова дуже схоже на обличчя Болотяного Доктора.
  • Якщо вистрілити у Сахарова, тоді він стане ворожим, але більше нічого не зміниться: з ним можна буде поговорити і поторгувати.
  • Професор знає, як зробити з безоара контролера артефакт, а також як активувати артефакт під назвою «Душа зомбі» і його підвиди.