FANDOM

Підземелля НДІ «Агропром»
Інформація
Зустрічається в…: Народна Солянка
Сусідні локації: НДІ «Агропром»
Розмір: Маленький
Угруповання: Одинаки Група Стрільця

Військові Військові
Одинаки Одинаки
Бандити Бандити
Долг «Долг»

Мутанти: Вогняний полтергейст

Контролер
Кровосос
Тушкан
Снорк

Аномалії: Пекучий пух

«Електра»
Холодець

Ключові персонажі: Одинаки Стрілець

Одинаки Доктор

Ключові об'єкти: Схованка Стрільця
Мапа підземель НДІ «Агропром»

Підземелля НДІ «Агропром» - колектори під НДІ «Агропром», тут розташовується схованка Стрільця.

ОписРедагувати

Чисте НебоРедагувати

Підземелля потрібно затопити на прохання Крилова, лідера «Долга» у 2011 році, на його думку це зупинить мутантів, які вилазять на поверхню з підземель і сильно докучають угрупованню. Можливо, саме перебуванню на нижньому ярусі підземелля водоперегінна установка є причиною обміління сусіднього озера Янтар. Після її відключення, більша частина підземних комунікацій під НДІ «Агропром» виявляється затопленою, ймовірно закривши цим доступ в секретну лабораторію.

Тінь ЧорнобилюРедагувати

Освітленість, як правило, дуже погана, тому рекомендується використовувати ПНВ і ліхтар. Практично всі аномалії зосереджені в тунелях, які знаходяться ближче до поверхні. Аномалії «Електра» повністю займають коридор, що веде до сходової клітки. На самій сходовій клітці багато аномалій «Холодець» (вони трапляються також і під гвинтовими сходами, і в коридорах). Сталкери, як правило, користуються для спуску на нижній поверх безпечної гвинтовими сходами. Незважаючи на велику кількість аномалій, для пошуку артефактів сталкерами використовується в останню чергу через небезпеку «нарватися» на військових або на кровососів.

ПерсонажіРедагувати

Чисте НебоРедагувати

  • Шрам - найманець, що затопив підземелля.

Тінь ЧорнобилюРедагувати

  • Мічений - сталкер, який виявив схованку групи Стрільця.
  • Доктор - сталкер з групи Стрільця.