FANDOM

Привиди в селищі новачків
Привиди у селищі новачків
Інформація
Зустрічається в…: Упала зірка. Честь найманця

Привиди в селищі новачків - дивне і страшне явище в селищі новачків на Кордоні. Після відходу сталкерів на Сортировку з Кордону тут неодноразово були помічені примари. Судячи з усього, це фантоми. Бувалі сталкери стверджують, що це чергова «перевірка на міцність» від Зони.

ОписРедагувати

Упала зірка. Честь найманцяРедагувати

Дана сцена повторює початок шляху Міченого. Після того, як Джей-Джей візьме записку від Грека і речі з ящика в колишньому бункері Сидоровича, то він побачить, як з бункера по сходах піднімається привид. Як з'ясовується, це примара Міченого. Мічений заходить в селище, привид Вовка махає йому рукою і каже:

Підходь, поспілкуємося!

Привиди новачків сидять біля багаття, а також ходять по селу. Після того, як Мічений підійде до Вовка, той дістане рацію і скаже:

Хлопці, я до вас посилаю людини. Дійте за обставинами. Якщо визнаєте потрібним - атакуйте. Прийом?!

У відповідь з рації чути голос Петрухи:

Добре, Вовче, надсилай. Тільки хай не мигоче тут. Кінець зв'язку.

Через кілька секунд усі примари зникнуть з селища.

Цікаві фактиРедагувати

Упала зірка. Честь найманцяРедагувати

  • Дивно, але примара Сидоровича відсутня.
  • Дивно, але примара Петрухи в грі відсутня.
  • Всі сталкери в селищі мають візуали і ранг досвідчених сталкерів, хоча на початку шляху Міченого все сталкери в селі (крім Вовка) - новачки, і мають інші візуали. Тим не менш, у всіх іконки новачків в масках.
  • Ні з одним привидом не можна взаємодіяти: ні поговорити, ні пострілятися з ними.