FANDOM

Одинаки
Одинаки головна
Інформація про угруповання
Цілі: Сталкерство
Тип: Угруповання
Зустрічається в…:
Майже всі моди
Емблема: Одинаки емблема
Союзники: Чисте небо «Чисте небо»

Мисливці Мисливці
Світанок Світанок
Блукачі Блукачі
Воля «Воля»
Долг «Долг»
Вчені Вчені

Вороги: Ренегати «Ренегати»

Моноліт «Моноліт»
Військові Військові
Найманці Найманці
Месники Месники
Бандити Бандити

Зброя: ПМ

Форт-12
ХПСС-1м
Beretta 92
Walther P99
Обріз двостволки
Чейзер-13
СПСА-14
HK MP5
АК-74У
АК-74
L85
LR-300
SIG-550
HK G-36
FN-2000
АС «ВАЛ»
ВСС «Гвинторіз»

Екіпірування: Екзоскелет одинаків

Комбінезон «СЕВА»
Комбінезон «Зоря»
Коричневий плащ
Шкіряна куртка
Плащ сталкера
Чорний плащ

Лідери: Панотець Валеріан

Борода
Орест
Варан

Відомі представники: Провідник

Соломон
Стрілець
Привид
Доктор
Вовк
Клик

Торговці: Борода

Шилов
Дрізд
Сич

Техніки: Кардан

Фургон
Айдар
Азот

Контрольовані позиції: Тінь Чорнобилю

Народна Солянка
Ті ж, що і Тінь Чорнобилю і:

Одинаки - сталкери, що не входять ні в одну з угруповань і в основному діють поодинці або невеликими групами непостійного складу. Становлять більшість серед «населення» Зони.

ІсторіяРедагувати

Чисте НебоРедагувати

У 2011 році відбувся великий викид і були відкриті нові території. Одинаки майже повністю контролюють Кордон - рідну територію. Всього у одинаків є дві головних бази - завод на НДІ «Агропром» та ферма на Кордоні і одна проста деревенька новачків. Крім цього, загони сталкерів промишляють на Звалищі в барахолці, на Армійських складах і в Рудому лісі. У одинаків напружені відносини з бандитами і військовим, а з рештою угрупованнями або не ворогують, або не зустрічаються.

Тінь ЧорнобилюРедагувати

Після сверхвикиду обставини у одинаків погіршилися - контроль над Кордоном був втрачений і є тільки одна головна база - селище новачків. Колишню базу нейтралів зруйнували і тепер там руїни. Одинаки зміцнили свої позиції на Звалищі, але втратили барахолку. Одинаки контролюють Депо, цвинтар кинутої техніки та блокпост-приймач. Група одинаків засіла в Темній долині. Ще кілька загонів вирушило на Армійські склади і Бар. Відносини з військовими і бандитами залишалися напруженими, але у одинаків з'явився новий ворог - найманці, з якими йде зіткнення на Дикій території та «Моноліт» - з яким йде зіткнення на Радарі.

Поклик Прип'ятіРедагувати

Після відключення випалювача рвонули в Центр зони. Разом з бандитами влаштували табір на старому суховантажі на Затоні. Різко покращилися відносини з військовими. Після відльоту військових зайняли Пральню в Прип'яті і розгулюють по місту, розглядаючи краси міста-енергетиків. В околицях «Юпітера» знаходяться на «Янові», в тандемі з «Долговцями» і «Волівцями». На відміну від суховантажу, на «Янові» бандитів немає.

Народна СолянкаРедагувати

Після сверхвикиду обставини у одинаків погіршилися - контроль над Кордоном був втрачений і є тільки одна головна база - селище новачків. Колишню базу нейтралів зруйнували і тепер там руїни. Одинаки зміцнили свої позиції на Звалищі, але втратили барахолку. Одинаки контролюють Депо, цвинтар кинутої техніки та блокпост-приймач. Група одинаків засіла в Темній долині. Ще кілька загонів вирушило на Армійські склади і Бар. Відносини з військовими і бандитами залишалися напруженими, але у одинаків з'явився новий ворог - найманці, з якими йде зіткнення на Дикій території та «Моноліт» - з яким йде зіткнення на Радарі. Також, група першовідкривачів АТП засіли в таборі.

ІдеологіяРедагувати

Сталкерів в Зону тягнуть самі різні мотиви: збагачення, жага пригод, потяг до вивчення невідомого, прагнення почати життя з чистого аркуша. Як правило, в кожному конкретному випадку діють всі ці фактори одночасно. Деякі нейтрали можуть з часом приєднатися до «Долгу» або «Волі», але більшість одинаків не терплять над собою будь-якого контролю і воліють бути господарями самі собі, при цьому зберігаючи нейтральні відносини з усіма угрупованнями. Головне джерело доходу сталкерів - збір хабара: артефактів, частин монстрів, зброї та речей загиблих сталкерів - сталкерство. Часто вельми прибутковим може виявитися виконання різних завдань торговців, вчених, представників угруповань або таких же сталкерів. Втім, значну частину часу сталкери воліють товпитися по барах або біля багаття, слухаючи байки, анекдоти і граючи на гітарі. Основні угруповання (крім найманців, «Моноліту», бандитів і військових) співпрацюють з одинаками і знаходяться з ними в нейтрально-дружніх стосунках, адже саме одинаки поповнюють ряди угруповань, вибираючи собі відповідну за загальним цілям чи ідеології, деякі шукають захист або однодумців. З угрупованнями у одинаків відносини хороші, часто працюючи на угрупування, вони виконують окремі завдання за винагороду або бажаючи приєднатися. Але Одинаки рідко входять в інші угруповання, вони вже вибрали своє життя. Деякі ходять групами, а інші поодинці або з напарником.

Представники угрупованняРедагувати

Чисте НебоРедагувати

Тінь ЧорнобилюРедагувати

МісцезнаходженняРедагувати

Чисте НебоРедагувати

Майже повністю контролюють Кордон. Є три головних бази, одна на НДІ «Агропром», дві на Кордоні. За Кордон воюють з військовими і бандитами. На Звалищі знаходяться загін дигерів. Є загони на Військових складах.

Тінь ЧорнобилюРедагувати

Контролюються кілька територій на Кордоні: селище новачків, АТП, ферма і руїни хутора. На Звалищі під контролем кладовище кинутої техніки і Депо. Також розгулюють по Бару. Є велика кількість загонів на Армійських складах і Дикій території.

Поклик Прип'ятіРедагувати

Після відключення випалювача рвонули в Центр зони. Разом з бандитами влаштували табір на старому суховантажі на Затоні. Після відльоту військових зайняли Пральню в Прип'яті і розгулюють по місту, розглядаючи краси міста-енергетиків. В околицях «Юпітера» знаходяться на «Янові», в тандемі з «Долговцями» і «Волівцями».

Екіпірування й озброєнняРедагувати

ОзброєнняРедагувати

ЕкіпіруванняРедагувати

  • Новачки носять простенькі курточки зі шкіри або шкіряні плащі.
  • Досвідчені носять комбінезони «Зоря» і бандитські шкіряні плащі.
  • Ветерани використовують комбінезон «Зоря», комбінуючи його з протигазом або комбінезон «СЕВА».
  • Майстри використовують екзоскелети або комбінезони «СЕВА».

ГалереяРедагувати

Варіанти візуалівРедагувати

Тінь ЧорнобилюРедагувати

Шкіряна курткаРедагувати

Одинак варіант візуалу 1 Одинак варіант візуалу 2 Одинак варіант візуалу 5

Біла курткаРедагувати

Одинак варіант візуалу 3 Одинак варіант візуалу 4 Одинак варіант візуалу 6 Одинак варіант візуалу 14

Комбінезон «Зоря»Редагувати

Одинак варіант візуалу 7 Одинак варіант візуалу 8 Одинак варіант візуалу 9 Одинак варіант візуалу 10 Одинак варіант візуалу 18 Одинак варіант візуалу 15

Комбінезон «СЕВА»Редагувати

Одинак варіант візуалу 11 Одинак варіант візуалу 16

ЕзоскелетРедагувати

Чисте Небо і Поклик Прип'ятіРедагувати

Шкіряна курткаРедагувати

Одинак варіант візуалу 2

Комбінезон «Зоря»Редагувати

Комбінезон «СЕВА»Редагувати

Одинак варіант візуалу 11

Важкий бронекостюмРедагувати

Одинак варіант візуалу 13

ЕзоскелетРедагувати

Одинак варіант візуалу 12