FANDOM

Котельня
Котельня (старий Кордон)
Інформація
Зустрічається в…: Oblivion Lost Remake

Lost Alpha

Розташовується на локації: Кордон
Сусідні об'єкти: Блокпост під мостом
Ключові персонажі: Одинаки Зв'язний Сидоровича

Військові Командир
Одинаки Петруха
Одинаки Вовк

Угруповання: Військові Військові

Одинаки Одинаки
Бандити Бандити

Мутанти: Контролер
Цей термін має кілька значень, див. Котельня

Котельня представляє з себе дві будівлі, з'єднаних критим надземним переходом, а також кілька допоміжних об'єктів.

ОписРедагувати

ЗагальнеРедагувати

Менша за розмірами будівля, з цегляним димарем на даху, і являє собою, власне, котельню: всередині розташована піч і водогрійний котел, від якого в сусідню будівлю йдуть труби. Крім цього, вниз по схилу, на якому розташована котельня, йдуть дві залізобетонні труби для зливу води, а в бік від будівлі веде короткий стрічковий транспортер, під яким великі купи з каменю (швидше за все шлаку).Ця котельня працює на твердому паливі - вугіллі. Друга будівля - цех. У нього ведуть водопровідні труби від зовнішнього резервуара і від котла. Але крім цього, через цех проходить рейковий шлях для вагонеток, тобто воно виконує і функцію постачання печі паливом. Вугілля дробиться і у вигляді пило-повітряної суміші подається в топку, тим більше повітроводи та щось схоже на вентиляційний комплекс, в цеху присутні. На вулиці знаходився невеликий гараж, сховище рідин і вугілля, з розваленої сторожовою будкою. Сховище вугілля являє собою циліндр з конічним дахом, який завершується меншим за діаметром циліндром. Всього в котельні два сховища, вони з'єднані один з одним трубою. Крім цього, з крайнього сховища веде короткий транспортер з розвантажувальним бункером, під яким починається рейковий шлях для вагонеток.

Lost AlphaРедагувати

Спочатку контролюється бандитами, однак потім котельню захоплює група Петрухи разом з Міченим. Після захоплення сюди приходить лідер новачків - Вовк, а в селищі його змінює Фанат.

Oblivion Lost RemakeРедагувати

Котельня ніким з угрупувань не контролюється, через контролера, який живе там. Контролер вбив військового-рядового і поранив Командира військових, якого після врятував Мессер.

Цікаві фактиРедагувати

ГалереяРедагувати