FANDOM

Клик
Клик головна
Інформація
Прізвисько: Клик
Зустрічається в…: Таємні Стежки 2

Народна Солянка
Lost Alpha

Ранг: Майстер Майстер
Угруповання: Одинаки Одинаки

Одинаки Група Стрільця

Рід діяльності: Технік
Смерть: Убитий Шрамом

Убитий Звіздарем на бронетранспортері

Місце смерті: Військові склади

ЧАЕС

Спорядження: Комбінезон «Зоря»

Клик або Ікло - близький друг Стрільця і Привида, хороший технік. Володів кілька грубуватим і жорстким характером. Був досить замкнутий, сильно гаркавив.

Чисте НебоРедагувати

У 2011 році Стрілець, Клик і Привид проникають на ЧАЕС, де виявляють підозрілу замкнені двері. Клик береться зробити декодер, здатний зламати захист. Сталкери йдуть, при цьому Клик пропонує Привидові кинути важко пораненого Стрільця, вважаючи, що той не виживе. Клик і Привид відносять свого друга до Доктора, а самі починають підготовку до нового походу в центр Зони. Клик займається складанням декодера, який здатний зламати захист таємничої двері в Саркофагу. У пошуках необхідних деталей він побував у Сидоровича, у дигерів на Звалищі, а також на базі «Волі» в Темній долині. На барахолці сталкер піддається нападу бандитів і втрачає свій КПК. Тим часом, за Кликом починає полювання найманий сталкер Шрам, що працює на угрупування «Чисте небо». Шрам йде по слідах Клика, але наздогнати його не може. Зрештою він знаходить втрачений КПК сталкера, після чого припиняє переслідування. Клик, як і всі члени групи Стрільця, стає об'єктом полювання безпосередньо «Чистого неба». Бійці «Чистого неба» влаштовують засідку на армійських складах. Привид і Клик потрапляють в неї. Клика вбивають, після чого Привид ховає свого друга на околиці селища кровососів. Стрілець дізнається про загибель Клика в 2012 році з повідомлення Примари, проте не шкодує про його смерть, так як втратив пам'ять і забув своїх друзів.

Таємні Стежки 2Редагувати

Перша зустріч буде в Прип'яті, де Стрільцю потрібно потрапити на Болота. Після зустрічі, Клик відвів його до Болота, і вони ж повернулися назад, так як Привид забув подарувати від Фельдшерва подарунок, у вигляді Граві-гармати.