FANDOM

Звіздар
Звіздар
Інформація
Прізвисько: Звіздар
Зустрічається в…: Народна Солянка
Ранг: Майстер Майстер
Угруповання: Одинаки Одинаки
Рід діяльності: Сталкерство
Місце смерті: Убитий Кликом
Зброя: Гвинтар-ВС
Спорядження: Комбінезон «Зоря»

Звіздар - сталкер, який урятував Міченого. Хоче провезти за кордони Зони аномальну бомбу, але він загинув в БТР'а, яким керував Клик.

Народна СолянкаРедагувати

Звіздар від цікавості почав обшукувати трупів з Вантажівки смерті, раптом знайдеться щось цікаве. Але ось, він знаходить живого сталкера, якому надалі дав прізвисько Мічений. Дає аптечку, пістолет Макарова і бінокль. Відправляє пораненого сталкера до Болотяного Доктора, щоб він дав ліки. Сам рятівник відправляється до руїн старого хутора, куди потім прийде і Доктор і Лис і Провідник. Після того, як Сидорович відправляє Міченого до Лиса, Мічений зустрічає Звіздаря. Він дає Міченому цінний артефакт - «Сльози Електри» і йде ближче до Центру Зони. Пізніше, Стрілець відправляється до Нерозвіданих земель і зустрічає там свого рятівника. Він украй зацiкавлений в сейфі, який Стрілець взяв із собою. Однак Мічений не дає йому свій сейф. І тоді після невдалої спроби умовити сталкера віддати йому сейф відправляється на Звалище. Клик поділився зі Стрільцем своїми підозрами з приводу Звіздаря. Після розбірок у Старому селі, Стрілець знову зустрічає Звіздаря. На цей раз у нього ще одне прохання - вбити найманку Пантеру. Але і тут Мічений відмовляє своєму рятівникові, проте відповідає, що подумає над цим. Пізніше група досвідчених сталкерів під керівництвом Стрільця дізнаються, що Звіздар хоче провезти за кордони Зони аномальну бомбу. Група завадила йому це зробити. Пізніше Звіздар був убитий Кликом, протаранивши його вертоліт БТР'ом.

Цікаві фактиРедагувати

Народна СолянкаРедагувати

  • Формою обличчя та стрижкою схожий на Генерала Вороніна - лідера угрповання «Долг».