FANDOM

Бар
Бар
Інформація
Зустрічається в…: Народна Солянка
Сусідні локації: Армійські склади

Дика територія
Звалище
АТП

Розмір: Середній
Угруповання: Найманці Найманці

Мисливці Мисливці
Одинаки Одинаки
Долг «Долг»
Вчені Вчені

Мутанти: Сліпий собака

Псевдособака
Бюрер
Кабан

Аномалії: «Трамплін»
Ключові персонажі: Долг Петренко

Долг Воронін
Одинаки Бармен
Мисливці Захар
Найманці Горб
Одинаки Арні

Ключові об'єкти: Бар «100 рентген»

База «Долга»
Арена

Мапа Бару

Бар - нейтральна територія, свого роду оазис Зони, безпечне місце без аномалій і мутантів, де можна спокійно відпочити, закупити спорядження або знайти собі роботу. Будь-який прояв агресії (несанкціонована стрільба) карається затриманням або розстрілом.

ОписРедагувати

Тінь ЧорнобилюРедагувати

Угруповання «Долг» розчистила на околиці Дикої території містечко собі під базу і дозволяє сталкерам тут відпочити. Свого роду оазис у пустелі - ні аномалій, ні мутантів. Є підземелля, в якому розмістився бар «100 рентген»: у ньому збираються сталкери зі всієї Зони. Заправляє в барі місцевий торговець Бармен, так що тут можна не тільки поспілкуватися, але й продати-купити майже все, що завгодно. На півночі від бару знаходиться військова база, на півдні - Звалище.

Народна СолянкаРедагувати

Угруповання «Долг» розчистила на околиці Дикої території містечко собі під базу і дозволяє сталкерам тут відпочити. Свого роду оазис у пустелі - ні аномалій, ні мутантів. Є підземелля, в якому розмістився бар «100 рентген»: у ньому збираються сталкери зі всієї Зони. Заправляє в барі місцевий торговець Бармен, так що тут можна не тільки поспілкуватися, але й продати-купити майже все, що завгодно. На півночі від бару знаходиться військова база, на півдні - Звалище. Серед звичайних сталкерів і влаштувалися мисливці і один учений. З боку Дикої території на Бар нападають найманці.

ПерсонажіРедагувати

Тінь ЧорнобилюРедагувати

Народна СолянкаРедагувати