FANDOM

АТП
АТП (локація)
Інформація
Зустрічається в…: Народна Солянка
Сусідні локації: Армійські склади

Звалище
Кордон

Розмір: Маленький
Угруповання: Одинаки Одинаки

Бандити Бандити

Мутанти: Сліпий собака

Псевдогігант
«Плоть»

Аномалії: «Хваталка»

«Карусель»
«Електра»
Холодець
Трамплін

Ключові персонажі: Одинаки Одинак з диском Адреналіна

Одинаки Калінін
Одинаки Гонець
Бандити Шнира
Одинаки Кит

Ключові об'єкти: Будиночок у лісі

Табір одинаків
Невелике озеро
База бандитів

Мапа АТП
Цей термін має кілька значень, див. АТП

Локація АТП розташована північніше Бара, між Мертвим містом і Армійськими складами на заході і сході, відповідно. У центрі нової території знаходиться досить великий табір бандитів, розташований, на території занедбаного АТП, в гаражах якого, до речі, знаходиться кілька робочих КамАЗів. Також на цій території є невеликий табір одинаків. Табір бандитів являє собою досить добре укріплений комплекс автотранспортного підприємства. На дахах будівель встановлені прожектори, що висвітлюють всі підходи в темний час доби. Вся банда за чисельністю приблизно дорівнює сотні головорізів, причому під час походів рейдерських груп в таборі залишається не менше півсотні бійців. Табір сталкерів являє собою невелику слабо укріплену стоянку.

ОписРедагувати

Народна СолянкаРедагувати

Локація майже повністю контролюється бандитами. Бандити контролюють свою базу і будиночок в лісі. У одинаків під контролем свій табір і невелике озеро. У одинаків і бандитів йде війна за цю локацію: Калінін був першовідкривачем цієї локації, проте бандити на чолі зі Шнирою вигнали їх з головної бази. Шістки Шнири атакують табір одинаків і будиночок в лісі, їх жертвою став сталкер з диском Адреналіна.

ПерсонажіРедагувати

Народна СолянкаРедагувати